دکتر مریم نظری
سریع و ماندگار دیده، خوانده و خریده‌ شوید

در کمتر از یک هفته بانکی از عالی‌ترین منابع در موضوع مدنظرتان  بسازید

و با استفاده از این منابع، محتوایی تولید کنید که برندتان را سرزبان‌ها بیاندازد


بعد از گذراندن دوره جامع ترازاول‌های تولید محتوا

هیچ‌یک از موقعیت‌های زیر را تجربه نخواهید کرد.

تولید محتوای برندساز
تولید محتوای برندساز

بازخورد تعدادی از شرکت‌کنندگان  در این دوره

یکی از دغدغه‌های من تکراری و کپی بودن مطالب موجود در زمینه موفقیت و توسعه فردی بود که زمینه کاری من است. ... با شرکت در این دوره توانستم یکی از فصل‌های ناتمام کتابم را با عالی‌ترین محتوا تکمیل کنم.

حجت شمس مدیر سایت مدیراستار و مدرسه موفقیت برای جوانان

این دوره را به همه کسانی که می‌خواهند در حوزه کار خود مرجع شوند پیشنهاد می‌کنم. دید شما نسبت به تولید محتوا و شیوه تولید محتوای دست اول تغییر خواهد کرد و با یادگیری روش صحیح سرچ می‌توانید به حجم زیادی از عالی‌ترین محتوا دست پیدا کنید.

حامد قاسمی مدرس آموزش استخدام و رفتار

در لایو اینستگرام اخیری که داشتم عمیقا متوجه شدم چه چیزهای جدیدی به من اضافه شده و چقدر بر کیفیت محتوایی که ارائه می‌دهم تاثیر گذاشته! واقعا ترازاول بودن را با همه وجودم احساس می‌کردم. واقعا دوره فوق‌العاده‌ای بود!

حامد سلیمی مدرس ترک سیگار، مدیر سایت تازه نفس

محتوا ویترین هر کسب و کار اینترنتی است و تولید محتوای دست اول از رموز سرزبان افتادن‌های یک برند است.

تولید محتوای دست اول و برندساز محصول دو چیز است:

  • یک – مصالح عالی و پرملاط
  • دو – استفاده حداکثری و به جا از این مصالح

برای تهیه مصالح عالی و پرملاط باید در مهارت سرچ و دستیابی به محتوای عالی (نه عادی) ورزیده باشید.

چرا محتوای عالی؟

چون محتوای عالی یک راه میانبر میلیاردی در اختیار شما قرار می‌دهد

که سال‌ها زمان و انرژی‌ای که برای تولید محتوای تاثیرگذار باید صرف کنید را برای شما سیو می‌کند.

  • محتوای عالی توسط برترین متخصصان تولید می‌شود. این متخصصان علاوه بر تسلط کامل بر موضوع و حوزه‌ای که درباره آن می‌نویسند مهارت‌های ویژه‌ای در مخاطب‌شناسی و جذاب‌نویسی دارند.
  • این محتواها و سبک نگارش آنها روی فونداسیون علمی قوی سوار هستند که محصول مطالعات رفتارشناسی، تجربه کاربری، روان‌شناسی فروش، و قوانین حاکم بر کارکرد مغز و تصمیم‌گیری انسان است. به همین دلیل محتواهای عالی در قلب و ذهن مخاطب می‌نشینند و خیلی سریع مخاطب را به مشتری وفادار و مبلغ تبدیل می‌کنند.
  • محتوای عالی با درنظرگرفتن روندهای روز حوزه مدنظر طراحی می‌شوند به همین دلیل استفاده از این محتواها به پیش‌بینی نیازهای مخاطب و روندهای روز حوزه مدنظرتان کمک می‌کند و شما را در بازار و در نظر مخاطبتان پیشرو نشان می‌دهد.
  • و اغلب این محتواها با هدف آموزش و (به صورت مویرگی) به نیت ترغیبِ خرید نوشته می‌شوند. به همین دلیل با تکنیک‌های خاصی مخاطب را درگیر و او را به مشتری تبدیل می‌کنند.

بنابراین در محتوای عالی هر آنچه برای دیده و خریده شدنش باید لحاظ شود، لحاظ شده است.

کافیست بدانید چگونه:

  1. این محتواها را بیابید،
  2. آنها را مهندسی معکوس و با لنزهای گوناگون کالبدشکافی کنید،
  3. و از آنها چندمنظوره و حداکثری استفاده نمایید.

احتمالا در اینجا دو پرسش برایتان پیش آمده باشد:

  • چطور در زمینه‌ کارم چنین محتواهای عالی را پیدا کنم؟
  • چطور این محتواها را مهندسی معکوس و از آنها استفاده کنم که کپی به نظر نرسم و در حوزه کارم به عنوان متخصص درجه یک شناخته شوم؟!

دوره جامع ترازِ اول‌های تولید محتوا

با هدف پاسخ به این پرسش‌ها طراحی شده است.

سلام مریم نظری هستم

به کارآفرینان، مدرسان و فعالان حوزه تولید محتوا نشان می‌دهم چطور هدفمند و به نیت تولید محتوای تاثیرگذار سراغ سرچ بروند طوری که بتوانند با دستیابی و بکارگیری هدفگیرانه محتوای عالی (نه عادی)، محتوا و محصولاتی تولید کنند که برایشان مشتری وفادار و مبلغ جذب می‌کنند.

سرچ هدفمند:

  • سرچی است که به نیت کشف پرسش‌ها و دغدغه‌های واقعی مشتری‌تان و پیدا کردن راه‌حل برای پرسش‌های او طراحی می‌کنید. این نوع سرچ، شما را به محتواهایی می‌رساند که به شما کمک می‌کنند مشتری‌ یا مخاطبتان را بهتر از خودش بشناسید،‌ نیازهایش را پیش‌بینی کنید و برای پاسخ به پرسش‌های او پاسخ‌های تاثیرگذار و پیشنهادهای ردنشدنی عرضه نمایید.
  • سرچ هدفمند سرچی است که با هدف فهم عمیق و همه بعدی موضوع، تخصص یا راه‌حلتان انجام می‌دهید. این نوع سرچ شما را به محتواهایی می‌رساند که قابلیت‌ها و کارکردهای کمتر دیده شده موضوع مدنظرتان را به شما نشان می‌دهد. با این دانش، خیلی متفاوت، حرفه‌ای و به روز درباره موضوع مدنظرتان می‌نویسید و در بازار ظاهر می‌شوید و همین تمایز، شما را به عنوان مرجع به مخاطبتان می‌شناساند.
  • سرچ هدفمند سرچی است که شما را به برترین منابع و آموزش‌ها در حوزه مدنظرتان می‌رساند. این منابع می‌شوند سورس اصلی شما برای یادگیری و ایده‌برداری در زمینه‌های مختلف: از پیدا کردن ایده برای نوشتن و تولید محصول، تا تولید محتوا، تا ساخت محصول، تا ساخت کمپین‌های تبلیغاتی، تا فروش، تا پوزیشنیگ به یاد ماندنی، آن هم به  صورت خودآموز و بدون نیاز به صرف هزینه زیاد برای شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های متعدد.

چون همانطور که احتمالا در این وبینار مشاهده کردید، دستیابی به محتوای عالی در کسری از ثانیه ممکن است.

چرا؟

چون در هر موضوعی، مطلب و محتوای عالی وجود دارد آن هم به وفور.

بنابراین آنچه یک محتوآفرین عادی را از ترازِاول‌های تولید محتوا متمایز می‌کند 

مهارت سرچشان نیست.

مهارت آنها در طراحی سرچ‌های هدفمند است.

ترازاول‌های تولید محتوا قبل از اینکه بپرسند:

چطور می‌توانم محتوای عالی پیدا کنم؟ یا کجا باید دنبال محتوای عالی بگردم؟

از خود می‌پرسند:

دنبال چی باید بگردم؟

و با چه کلیدواژه‌هایی باید سرچ کنم که به “مرتبط‌ترین” و “معتبرترین” مطالب در حوزه کارم برسم؟

کافی است

  • بدانید موقع سرچ و وب‌گردی دنبال چه باید بگردید
  • و بلد باشید خواسته خود را با کلیدواژه‌هایی بیان کنید که موتورهای جستجو و منابع برتر آن را بفهمند.
  • در این صورت، می‌توانید در هر زمینه‌ای به برترین منابع، وبلاگ‌ها و وبسایت‌ اساتید و متخصصان حوزه مدنظرتان برسید.

چرا؟

چون موقعی که شما دنبال محتوا می‌گردید با کلیدواژه‌‌ای سرچ می‌کنید که بلدید نه با کلیدواژه‌هایی که بلد نیستید

و اتفاقا اغلب اوقات کلیدواژه‌هایی که شما بلدید دقیقا همان واژه‌هایی نیستند که موتورهای جستجو و منابع برتر می‌فهمند!

مثل این است که اسم کسی که دنبالش می‌گردید حسن است

و شما مرتب صدا بزنید:

سمیه!

سمیه!

سمیه!

حسن سرش را برنمی‌گرداند. درست است؟

قصه محتوایابی حرفه‌ای هم دقیقا عین همین است.

باید موقع سرچ از کلیدواژه‌هایی استفاده کنید که موتورهای جستجو و منابع برتر می‌فهمند یعنی از آن کلیدواژه‌ها در عنوان یا متن مطلبشان استفاده کرده‌اند.

اگر نه، به جای دستیابی به مطالب مرتبط و برتر، به منابع دم دستی و کمتر مرتبط دست می‌یابید و فرصت‌های بزرگی را از دست می‌دهید.

کدام فرصت‌های بزرگ؟ 

  • جذب مخاطب و ترافیک بیشتر،
  • کانورت یا تبدیل مخاطب به مشتری،
  • فروش بیشتر،
  • مرجع و سلبریتی شدن در حوزه مدنظرتان.

اینها همه فرصت‌هایی هستند که محتوای عالی در اختیارتان می‌گذارند؛ البته اگر روش استفاده حداکثری و مهندسی معکوس آنها را بدانید.

با شرکت در دوره جامع ترازِ اول‌های تولید محتوا

در پیدا کردن چنین کلیدواژه‌هایی و استفاده حداکثری از محتوای عالی ورزیده می‌شوید. 

در مدت چند سالی که وارد دنیای کسب و کارهای اینترنتی شده‌ام

دریافته‌ام که علیرغم برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد در زمینه تولید محتوا

آموزش جامع و راهگشایی درباره اینکه:

چطور به محتوای عالی در حوزه کارم دست پیدا کنم؟ 

و چطور محتوای تاثیرگذار تولید کنم که مرا متفاوت و متمایز از رقبا نشان دهد؟

وجود ندارد.

  • خرید کتاب‌های پرفروش 
  • گوگل بوکز
  • و گوگل کردن موضوع مدنظر

از مرسوم‌ترین روش‌هایی هستند که اساتید تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ برای محتوایابی پیشنهاد می‌دهند.

این روش‌ها قطعا بسیار مفید هستند اما هزینه‌بر هستند

به علاوه شما را از کلی محتوای عالی و رایگان که

می‌توانید در کمترین زمان به آنها دست بیابید، محروم می‌کنند.

و برای تولید محتوای تاثیرگذار

که اصولا باید براساس مخاطب‌شناسی عمیق و برای تامین نیازهای پیدا و پنهان مخاطب طراحی شود

روش‌های زیر را توصیه می‌کنند:

  • متفاوت باش
  • و برای متفاوت بودن حرف نویی برای گفتن داشته باش
  • ببین سوال یا مشکل مخاطبت چیست
  • و برای مخاطب‌شناسی توجه به پرسونای مخاطب و سوال و مشکل مخاطب را پیشنهاد می‌دهند 

اما درباره اینکه چطور بفهمم مشکل و سوال مخاطبم چیست

آموزش راهگشایی وجود ندارد!

  • وارد ذهن مخاطب شو
  • ببین چه چیزی بیدار نگهش داشته
  • بخش کامنت‌‌ها و بازخورد کاربران در وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی را کنکاش کن
  • به بخش نقد و بررسی کتاب‌های آمازون سر بزن

و توصیه‌هایی از این دست از جمله مواردی هستند که اساتید برتر ایرانی برای فهم نیاز و سوال مخاطب پیشنهاد می‌‌دهند.

به همین دلیل می‌بینیم که تعداد بسیار کمی از محتوآفرینان، اصیل و امضادار به نظر می‌رسند

چون از مصالح اصیل و پرملاط برای تولید محتوا استفاده نمی‌کنند

یا از این مصالح به درستی و حداکثری استفاده نمی‌کنند یعنی محتوای گردآوری شده را به شیوه‌ای که برای مخاطبشان راحت‌فهم و جذاب باشد عرضه نمی‌کنند.

چرا از محتوای عالی استفاده نمی‌کنند؟

چون:

  • با روش‌های دسترسی به محتوای عالی آشنایی ندارند.
  • از استراتژی‌های مناسب برای جستجوهایشان استفاده نمی‌کنند و به همین دلیل منابع مرتبط و باکیفیت زیادی را از دست می‌دهند!

نتیجه این می‌شود که اغلب وبلاگ‌نویسان، سخنرانان، نویسندگان، و کسب و کارهای فعال در حوزه تولید محتوا

  • به جای استفاده از محتوای عالی، به منابع دم‌دستی که حاصل چند سرچ ساده در گوگل است بسنده می‌کنند.
  • محتوای موجود را کپی‌برداری و بازنشر می‌کنند.
  • یا هزینه زیادی برای خرید کتاب و منابع باکیفیت صرف می‌کنند
  • اما به جای استفاده خلاقانه و حداکثری از این منابع، به ترجمه این محتواها بسنده می‌کنند.
  • و مطالب خود را بدون درنظرگرفتن نیاز مخاطب عرضه می‌‌نمایند.

یعنی زمان و هزینه زیادی را برای تهیه محتوا و بازآفرینی و تولید محتوا صرف می‌کنند

اما عملا این محتواها آنطور که باید برایشان مشتری و فروش جذب نمی‌کنند.

دوره جامع تراز اول‌های تولید محتوا

به نیت پر کردن این شکاف آموزشی طراحی شده است

این دوره آموزشی در سه هفته به صورت آنلاین (غیرحضوری) برگزار می‌شود.


در هر هفته موارد زیر ارائه می‌شوند:

ویدئوهای آموزشی در قالب درس‌های کوتاه و پرملاط

شامل ۴۹ درس، ۱۹۰ دقیقه آموزش


سه کتاب کار بسیار فکر شده و مولد

شامل قالب سرچ آماده، قدم به قدم مخاطب‌شناسی حرفه‌ای و …


و سه جلسه مشاوره و کوچینگ خصوصی هفتگی

هر جلسه ۹۰ دقیقه‌


برنامه 

دوره جامع ترازاول‌های تولید محتوا 

برنامه جلسه اول

  • ابتدا با کارکردهای محتوای عالی آشنا می‌شوید
  • این آشنایی دید، انتظار و رفتارتان را با محتوا تغییر می‌‌دهد و با ذهنیت استفاده حداکثری به سراغ محتوا می‌روید
  • بعد از آن با استراتژی‌های گنج‌گردی آشنا می‌شوید و دموهای عملی از سرچ در موضوع‌های مختلف را به شما نشان می‌دهم که به شما کمک می‌کنند برای سرچ در موضوع مدنظرتان اقدام کنید و به مطالب ارزشمندی دست بیابید
  • و بالاخره در پایان جلسه اول با تکنیکی مولد به نام تکنیک الماس آشنا می‌‌شوید. به کمک این تکنیک درباره مخاطب و موضوع کارتان خیلی متفاوت و عمیق فکر می‌کنید و همیا می‌شوید برای انجام سرچ‌های هدفمند.
  • سرچ‌هایی که شما را به محتواهایی می‌رسانند که می‌توانید هم برای فهم عمیق‌تر مخاطب و موضوعتان از آنها استفاده کنید و هم برای تولید محتوای دست اول و مخاطب‌پسند.

در پایان جلسه اول 

  • یک بانک تخصصی از عالی‌ترین منابع در حوزه مدنظرتان می‌سازید.
  • با این بانک هم ایده‌های بکر دمِ دستتان دارید، هم محتواهای دستِ اول. پس می‌توانید بی‌معطلی و بدون نگرانی از اینکه درباره چه بنویسم یا مطلب از کجا پیدا کنم، شروع کنید به تولید محتوای برندساز.
  • و قالب فکری جدید و پرسش‌های کاتالیزوری دارید که به کمک آنها می‌توانید خیلی عمیق و متفاوت به مخاطبتان و پرسش‌هایش برسید و خیلی متفاوت درباره تخصص و راه‌حلتان فکر کنید.

برنامه جلسه دوم 

  • عمیق‌تر روی مهارت سرچ و انجام سرچ‌های هدفمند کار می‌کنیم.
  • با ابزارها و تکنیک‌های کاربردی آشنا می‌شوید برای افزایش دایره لغت و دانش موضوعی‌تان.
  • با این تکنیک‌ها سرچ‌های منبع‌فهم و دقیق‌تری انجام می‌دهید.
  • می‌آموزید چگونه سرچتان را از نظر موضوع و مخاطب مرزبندی کنید.
  • و بالاخره با امکان فوق‌العاده کاربردی سرچ پیشرفته گوگل به صورت عملی آشنا می‌شوید.

در پایان جلسه دوم 

  • سرچ‌های دقیق‌تر و حرفه‌ای‌تری انجام می‌دهید.
  • بانک واژه‌ها و بانک منابع و محتواهای شما هدفگیرانه‌تر و غنی‌تر  می‌شود.
  • به همین میزان حال خوب و اعتماد به نفس بالا را در کارتان تجربه می‌کنید.
  • و احتمال دارد درباره گستره کار و مخاطبتان بازاندیشی کنید و تصمیم‌های جدیدی بگیرید.

برنامه جلسه سوم

  • بر استفاده هدفمند از محتوا و تولید محتوای برندساز و تاثیرگذار متمرکز می‌شویم.
  • با ویژگی‌های محتوای تاثیرگذار آشنا می‌شوید و همین به شما چشم‌انداز می‌دهد برای استفاده هدفمندتر از بانک محتوایی که ساخته‌اید.
  • تکنیک‌های کاربردی برای فهم و طرح جذاب پرسش‌ها و دغدغه‌های مخاطب و فهم عمیق‌تر موضوع مدنظرتان را فرامی‌گیرید که بسیار مولد و نتیجه‌زا هستند.
  • اینها لنزی برای استفاده هدفگیرانه از بانک منابع و محتوا و تولید محتوای برندساز در اختیارتان قرار می‌دهند.

در پایان جلسه سوم

  • متناسب با نیاز مخاطبتان، بانک منابع و محتواهای خود را خانه‌تکانی، دقیق‌سازی و روزآمدسازی می‌کنید.
  • محتواهایی تولید می‌کنید که احساسات گوناگون را در مخاطبتان ایجاد می‌کنند.
  • احساساتی که سبب می‌شوند او جذب شما و محتوای شما شود، مشتری وفادار شما شود و شما را به دیگران معرفی کند. حس اعتماد به شما، احساس خواستن آنچه شما می‌خواهید او انجام دهد و حس توانستن و اقدام به تغییری که مدنظر محتوا و محصول شماست.

جلسات کوچینگ خصوصی ترازاول‌های تولید محتوا

جلسات مشاوره و کوچینگ خصوصی به صورت مجازی از طریق تلفن، واتساپ و ایمیل در پایان هر هفته بعد از فراگیری درس‌ها و تکمیل کاربرگه‌های هر جلسه ارائه می‌شوند.

روز و ساعت مشاوره با هر شرکت‌کننده هماهنگ می‌شود.

در هر جلسه کوچینگ، به پرسش‌های شما پاسخ می‌دهم و روی جزء به جزء پروژه محتوایابی و تولید محتوای خود از من بازخورد کامل دریافت می‌نمایید.

با گذراندن دوره جامع ترازاول‌های تولید محتوا چه چیزی دستگیرتان میشود؟

  • در کمتر از یک هفته و با صرف تقریبا هیچ هزینه‌ای بانکی از معتبرترین و به روزترین منابع در حوزه دلخواهتان ایجاد می‌کنید.
  • در موضوع مدنظرتان بانک شسته رفته‌ای از کلیدواژه‌های منبع‌فهم و استراتژی‌های سرچ می‌سازید که هر بار با مراجعه به آنها می‌‌توانید در کسری از ثانیه به به مرتبط‌ترین و معتبرترین منابع در حوزه مدنظرتان برسید
  • با چند تکنیک ساده اما نو و کاربردی، بانکی دسته‌بندی شده از محتوای فوق‌عالی در زمینه‌ دلخواهتان می‌سازید که شما را یک عمر از دغدغه کمبود محتوا و نداشتن حرفی نو برای زدن رها می‌کند.
  • متناسب با موضوع کسب و کار و نیاز مخاطبتان، قالب بسیار کاربردی برای طرح‌ریزی و اسکلت‌بندی محتوا خواهید ساخت که به شما کمک می‌کند با مدنظرقراردادن نیازهای پیدا و پنهان مخاطب خود خیلی ساده و متمایز بنویسید و از این طریق برندتان را متفاوت و به یادماندنی جایگاه‌سازی (پوزیشن) کنید.
  • به راحتی و با سطح متوسطی از مهارت درک مطلب انگلیسی، از محتوای اصیل برای تولید محتوای امضادار و مخاطب‌‌پسند استفاده ‌می‌کنید.
  • در کنار این ماهی‌ها، ماهیگیری را هم فرا می‌گیرید یعنی می‌توانید آموخته‌های خود را برای تولید محتوا در هر موضوع و زمینه‌ای به کار گیرید و محتوای دست اول تولید کنید!
  • چون به صورت عمری به آموزش‌های دست اول و ابزارهای فوق‌العاده کاربردی (اعم از تکنیک، قالب، استراتژی سرچ آماده و …) که هر هفته دریافت می‌کنید دسترسی دارید و تا همیشه شما را در پروسه محتوایابی، مخاطب‌شناسی و پوزیشنینگ حرفه‌ای و تولید محتوای برندساز همراهی می‌کنند. 
  • به مدد اینها می‌‌توانید بدون استرس و صرف زمان و هزینه زیاد تا همیشه از نظر ایده و محتوا آسوده خاطر باشید و با اعتماد به نفس بالا در کسب و کارتان ظاهر شوید. و به جای صرف زمان زیاد برای تولید محتواهای زیاد، محتوای کم اما هدفگیرانه و پرملاط تولید کنید که برایتان مخاطب و مشتری وفادار جذب می‌کند نه نامخاطب یا مشتری رهگذری!

با ثبت‌نام در دوره جامع ترازاول‌های تولید محتوا

یکی از دو بسته زیر را دریافت می‌‌نمایید:

بسته جامع ترازاول‌های تولید محتوا:

  • بیش از سه ساعت آموزش ویدئویی پرملاط
  • سه کتاب کار مجزا که در پایان هر جلسه دریافت می‌کنید. این کتاب کار مانند یک مربی زنده قدم به قدم شما را در کل پروسه سرچ، مخاطب‌شناسی، موضوع‌شناسی و تولید محتوای برندساز همراهی می‌کند. در این کتاب‌های کار موارد زیر درنظرگرفته شده است:
  • قالب آماده سرچ حرفه‌ای برای دستیابی به انواع منابع و محتواهای برتر (فارسی و انگلیسی)
  • کاربرگه برای ساخت بانک کلیدواژه‌های تخصصی حوزه کارتان
  • کاربرگه برای ساخت بانک منابع و محتواهای برتر حوزه کارتان
  • قدم به قدم مخاطب‌‌شناسی حرفه‌ای
  • قالب آماده برای ساخت بانک نیازها و پرسش‌های مخاطب
  • الگوی آماده برای تولید محتواهایی که احساسات گوناگون در مخاطبتان ایجاد می‌کنند و شما را در نظر او به سلبریتی تبدیل می‌کنند
  • الگوی آماده برای عنوان‌گذاری جذاب محتواهایی که در دست تهیه دارید یا بازنگری عناوین محتواهای قبلی و مخاطب‌پسند کردن آنها

بسته جامع ترازاول‌های تولید محتوا + مشاوره و کوچینگ هفتگی:

  • بیش از سه ساعت آموزش ویدئویی پرملاط
  • سه کتاب کار مجزا که در پایان هر جلسه دریافت می‌کنید. این کتاب کار مانند یک مربی زنده قدم به قدم شما را در کل پروسه سرچ، مخاطب‌شناسی، موضوع‌شناسی و تولید محتوای برندساز همراهی می‌کند. در این کتاب‌های کار موارد زیر درنظرگرفته شده است:
  • قالب آماده سرچ حرفه‌ای برای دستیابی به انواع منابع و محتواهای برتر (فارسی و انگلیسی)
  • کاربرگه برای ساخت بانک کلیدواژه‌های تخصصی حوزه کارتان
  • کاربرگه برای ساخت بانک منابع و محتواهای برتر حوزه کارتان
  • قدم به قدم مخاطب‌‌شناسی حرفه‌ای
  • قالب آماده برای ساخت بانک نیازها و پرسش‌های مخاطب
  • الگوی آماده برای تولید محتواهایی که احساسات گوناگون در مخاطبتان ایجاد می‌کنند و شما را در نظر او به سلبریتی تبدیل می‌کنند
  • الگوی آماده برای عنوان‌گذاری جذاب محتواهایی که در دست تهیه دارید یا بازنگری عناوین محتواهای قبلی و مخاطب‌پسند کردن آنها
  • کوچینگ هفتگی خصوصی و ارائه بازخورد کامل روی پروژه‌ محتوایابی و تولید محتوای شما   

بسته‌ها را با ۲۰۰ هزار تومان تخفیف تهیه کنید

کد تخفیف:  content200

این کد تا فردا معتبر است

پاسخ به پرسش‌های شما

این دوره از سه منظر با دور قبل متفاوت است:
۱- محتوا همان محتواست منتها شیوه و کیفیت ارائه آن تغییر کرده. به این شکل که محتوای هر جلسه کامل ادیت شده و به صورت قطعات کوچک در قالب درس‌هایی با عناوین مجزا و در قالب اسلایدهای بیشتری بازطراحی شده‌ است. این کار به درک بهتر و ماندگارتر هر مبحث کمک می‌کند.

۲- کاربرگه‌ها به طور کامل تغییر کرده‌اند. به جای کاربرگه‌ها سه کتاب کار جامع طراحی شده که در انتهای هر جلسه در دسترس شما قرار می‌گیرند و قدم به قدم شما را در کل مسیر محتوایابی و تولید محتوای برندساز همراهی و هدایت می‌کنند.

۳- خدمات مشاوره و کوچینگ خصوصی به بسته اضافه شده است. با این امکان در هر هفته یک جلسه به صورت خصوصی شما را در قدم به قدم محتوایابی – از انتخاب کلیدواژه تا طراحی سرچ‌های هدفمند تا مخاطب‌شناسی و موضوع‌شناسی – و طراحی محتواهای برندساز همراهی می‌کنم و روی کتاب کارتان از من بازخورد کامل دریافت می‌کنید. با این خدمات در زمان کمتر و به صورت خیلی ‌حرفه‌ای‌تری پروژه ساخت بانک منابع و تولید محتوای خود را پیش می‌برید.

اگر مایلید قدم به قدم به اتفاق روی پروژه تولید محتوای خود کار کنیم شرکت مجدد در این دوره بسیار مفید است. در عین حال با توجه به اینکه کار تولید محتوا یک کار رفت و برگشتی و تکاملی است و قطعا در این مدت دید وسیع‌تری درباره مخاطبتان به دست آورده‌اید با شرکت در این دوره می‌توانید با نگاهی نو درباره نیاز مخاطبتان کار سرچ و تولید محتوا را انجام دهید و در کلِ مسیر از من مشاوره دریافت نمایید.

بله در این دوره تکنیک‌های بسیار نو و کاربردی به شما آموزش می‌دهم که به شما کمک می‌کند محتواهای موجودتان را مخاطب‌پسند(تر) بازآفرینی و به صورت جذاب‌تری ارائه نمایید. با این کار در آینده هم که می‌خواهید بروید سراغ خرید کتاب بعدی یا منبع بعدی بسیار هوشمندانه‌تر عمل می‌کنید و فقط برای منابعی هزینه می‌کنید که واقعا درباره‌اش مطلب ندارید. به علاوه می‌توانید حداکثری از محتواها و منابع استفاده کنید چون در این دوره دید شما درباره محتوا و کارکردهای محتوای عالی تغییر می‌کند و تکنیک‌های جدید و بسیار کاربردی برای تولید محتوای امضادار و تاثیرگذار می‌آموزید.

بله. در این دوره روش‌های دسترسی به عالی‌ترین منابع در همه حوزه‌ها را به شما آموزش می‌دهم. با تکنیک‌هایی که در این دوره می‌آموزید خیلی سریع درمی‌یابید که در هر زمینه‌ای محتوای عالی وجود دارد و حوزه املاک هم از این قاعده مستثنی نیست. برای نمونه عبارت top weblogs on real estate را گوگل بفرمایید. با مطالعه همین چند سطرنتایج گوگلو ورود به وبلاگ‌های برتر کلی ایده می‌گیرید درباره اینکه در سایتتون می‌توانید درباره چه چیزهایی بنویسید یا چه دوره‌های جدیدی طراحی کنید.
همچنین بر اساس این ایده‌ها می‌توانید سرچ‌های دقیق‌‌تری انجام دهید و مطالب (نوشته/ تجربه) مرتبط‌تری بیابید که به غنی‌سازی محتوای وبلاگ و محصولات شما و رونق کسب و کارتان کمک زیادی خواهد کرد.

اگر در موضوعتان تخصص یا تجربه دارید و سطح زبان شما در حد متوسط است + مصمم هستید از منابع اصیل استفاده کنید و در آینده برای یادگیری زبان وقت بگذارید این دوره برای شما مناسب است.
همانطور که در وبینار توضیح داده‌ام شما سه سطح استفاده از محتوا را می‌آموزید:
الگوبرداری
استنباط
نقل قول
فقط برای سومی لازم است ترجمه کلمه به کلمه انجام دهید.
تمرکز این دوره بر آموزش مهارت‌هایی است که به شما کمک می‌کنند از محتواهای موجود در دو سطح الگوبرداری و استنباط استفاده کنید تا محتوایی که تولید می‌کنید دست اول به نظر برسد. در کنار اینها تکنیک‌های کاربردی‌ای  برای زبان‌آموزی هم در این دوره به شما آموزش می‌دهم.

بله قطعا و تا بی‌نهایت محتوا چون موفقیت یکی از حوزه‌های پرطرفدار و از نظر محتوایی بسیار بالغ است. با روش‌هایی که آموزش می‌دهم می‌توانید در هر زمینه‌ای بهترین‌ محتواها را در قالب‌های گوناگون از نوشته، تا سخنرانی، تا اینفوگرافیک، تا ویدئو آموزشی، تا پادکست و … بیابید.
به علاوه اگر بخواهید فردی را برای ترجمه و تولید محتوا به تیمتان اضافه کنید؛ می‌توانید با خیال راحت عالی‌ترین محتواها را برای ترجمه در اختیار او بگذارید. در واقع از مهارت محتوایابی برای پیدا کردن محتواهای عالی استفاده و کار ترجمه و بازآفرینی را برون‌سپاری کنید.

آیا تضمینی وجود دارد که با شرکت در این دوره به محتوآفرین ترازاولی تبدیل شوم؟

صد در صد تضمین می‌کنم اگر آموزه‌های دوره را به دقت اجرا کنید به نتایج فوق عالی می‌رسید. چیزی فراتر از تصورتان.

  • به یک اطلاع‌ورز حرفه‌ای تبدیل می‌شوید که بلد است چطور و کجا دنبال محتوا بگردد.
  • به یک ژنراتور تولید ایده و تولید محتوا تبدیل می‌شوید با سنسورهای تحلیل‌گری قوی که می‌تواند حین مطالعه هر منبع مطالب آن را دسته‌بندی و از آنها محتوای دست اول و امضادار تولید کند.

اگر طبق آموزه‌های دوره عمل کردید و نتیجه نگرفتید کل مبلغ پرداخت شده به شما پس داده می‌شود.

پرسشی دارید؟ مطرح بفرمایید

maryamNazari76@gmail.com

۰۹۳۸۴۸۴۵۳۰۴