دکتر مریم نظری
سریع و ماندگار دیده، خوانده و خریده‌ شوید

نکات کلیدی درباره محتوایابی حرفه‌ای و تولید محتوای برندساز

سرچ هدفمند چه نوع سرچی است و در تولید محتوای برندساز چه نقشی دارد؟

سرچ هدفمند سرچی است که کسب و کارها و فعالان تولید محتوا به سه نیت انجام می‌دهند: ۱) به نیت کشف پرسش‌های مشتری‌ و پاسخ به این پرسش‌های ۲) به نیت فهم عمیق موضوع مدنظرتان و ارائه متمایز محتوا و محصولتان ۳) به نیت یادگیری و رشد مداوم در کسب…

محتوای عالی چه ویژگی‌هایی دارد و چطور زمان و هزینه شما را سیو می‌کند؟

تولید محتوای دست اول و برندساز محصول دو چیز است: یک – مصالح (محتوای) عالی و پرملاط دو – استفاده حداکثری و به جا از این مصالح چرا محتوای عالی؟ چون محتوای عالی یک راه میانبر میلیاردی در اختیار شما قرار می‌دهد.